اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت

«ایکس به زندگی رنگ می‌دهد»؛ وقتی یک برند شهر را زیباتر کرد


ارتباط فردا: بیلبوردهای رنگارنگ این کمپین که با طراحی متفاوت و چشمگیر در نقاط مختلف شهر نصب شده‌اند، نه تنها پیام برند را به شکلی خلاقانه منتقل کرده‌اند، بلکه به زیبایی بصری فضاهای شهری نیز افزوده‌اند. بسیاری از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر این بیلبوردها، از «حال و هوای رنگی‌تر خیابان‌ها» و «تأثیر مثبت تبلیغات بر روحیه مردم» سخن گفته‌اند.

«ایکس به زندگی رنگ می‌دهد»؛ وقتی یک برند شهر را زیباتر کرد

در فضای مجازی نیز بازخوردها کم‌نظیر بوده است؛ ده‌ها نفر از فعالان شبکه اجتماعی به طراحی متفاوت و پرانرژی این کمپین پرداخته‌اند نظرات مثبتی ابراز کرده‌اند. کارشناسان بازاریابی، استفاده از رنگ‌های جسورانه و اجرای یکپارچه پیام در محیط شهری و رسانه‌های دیجیتال را از عوامل اصلی موفقیت این حرکت تبلیغاتی می‌دانند.

«ایکس به زندگی رنگ می‌دهد»؛ وقتی یک برند شهر را زیباتر کرد

این کمپین نمونه‌ای موفق از تبلیغاتی است که همزمان پیام محصول را منتقل می‌کند، زیبایی بصری شهر را افزایش می‌دهد و تعامل اجتماعی ایجاد می‌کند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا